Bowling med Jullan :)

| Postat i: Elsas vardag
1
Hej!
Idag var första dagen i skolan :(
BORING! Men det största problemet är
att jag var så trött (somnade halv fyra dagen innan).
I skolan planerade vi in för elevens val och hade agendaarbete, 
hahahah vi har börjat med videobloggar i skolan (ett grupparbete) 
deras grupp filmade i klassrummet, dom intervjuade mig och gjorde miner framför kameran, 
inte så bra för mig för jag började skratta som bara den.
Efter skolan var jag och Julia på bowlingskolan, sen tog vi bussen in till stan och kollade på festkläder
till på lördag då Lisa ska ha fest! :D
Julias pappa kom och hämtade henne, efter det stannade jag kvar ett tag och kollade
sen tog jag bussen hem.
Nu har jag mest tagit det lungt.

Veckans planering:

Måndag: Det vet ni redan
Tisdag: Vara med någon? Sen är det ju santando på kvällen med Julia, Henny, Kornelia, Lisa och Mirjam.
Onsdag: Slutar 15.30 :( Alva är tillbaka! :)
Torsdag: Vet inte? Köpa pressent med Kornelia till Lisa? (:
Fredag: Jag sover hos Julia eller tvärtom? :)

Hittills till Bowling med Jullan :)


Cornelia Friman

Hej hur är det med dig?


URL: http://corneliafriman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: