Allt från Hiss/Diss till min dag.

| Postat i: Elsas vardag
2
Hej.
Idag har jag varit i Boden med KDU,
Det var riktigt kul!
Vi körde Lazergame (jag hade aldrig provat det förut)
Så jag var inte så bra men det var ändå superkul!
Innan det var det var det möte och efter det pizza på Gammelstadspizzeria +
ge reklam.
Sen körde Birgit hem mig och Agnes, Henrietta följde med undertiden dom andra var på hockey.
Så gullig hon är tillsammans med Hugo :) 
Hon åkte hem för ca en timme sen, vi får se om Kornelia kommer över något ikväll
och kanske sover här.
Just det, ursäkta för att jag inte gjort klart designen men det är på gång!

KDU - Dom hittar på massa roliga saker och man får följa, nästa gratis!
Lazergame - Så kul!
Robinsson - Säsongsstart idag 20.00 på TV4!
Min nya mobil! - Har den inte än, tyvärr men LÄNGTAR!
Gamla dataspel! - Som t ex Sune och pussjakten eller Barbie Rapunzel de är så gulliga!



Min dåliga "dissar" skylt - Suddig och simpel, men har inte orkat fixa något bättre.
Dom som tror att deras skämt är superroliga när det inte är det - Dom skämtar oftast ofta också.
Fett - Finns det något bra med det? Man blir tjock av det, det är svårt att få bort och alla missbrukar det!
(jag också -.-) 


Nu ska jag gå och fixa naglarna see ya!

Hittills till Allt från Hiss/Diss till min dag.


Alva

Elsa..

minns du inte att fett är bra??

Du blir fet av fel fett men inte av fett!!!

Det kanske inte låter lågiskt men så är det.

K

:( Kände mig väldigt träffad av elsa hissar skämtgrejen :(


URL: http://kanelbullen.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: