-.- :) läs nere!

| Postat i: Elsas vardag
0
Ååh jag som började skriva ett inlägg men nu är det borta! -.-
Jaja idag har vi haft massage och agenda i skolan,
efter skolan rusade jag och Kornelia till stan för att göra ett småheligt ärende.
Det gick bra vi hittade de vi skulle ha + att vi delade på en super stor baguette som
var ca en halvmeter, JAG LOVAR men jag orkade inte upp hela min.
Sen gick jag hem och nu har jag tagit det lite lungt, bloggat, varit med Hugo och städat lite i garderoben...
Pluggat lite oxå.
Förresten! Om ni vill veta vad ni kan vinna i tävlingen
kommer ni få veta det om några dagar så var noga med att kolla
våran blogg varje dag!
Tävlingen blir nog avslutad i slutet av november så kolla då också!

Hittills till -.- :) läs nere!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: