Vanliga dan ..

| Postat i: Elsas vardag
0
Idag har vi arbetat med agenda på fm och sjungit skolavslutningsångerna (we are the world och en till,)
Efter rasten hade vi teknik, lika trist som vanligt förrutom att jag och Alva satt med  varandra i ett eget bord (:
Efter skolan gick jag hem till  Kornelia och  nu är jag här  (: hos kornelia :) 
Vi tänkte gå på stan igen fast vi gick igår men jag tror inte vi kommer göra det, så mamma får köpa en vårjacka till mig på stan ;P men jag har  lagt undan en jacka :)
Det är  fotbollsträning idag men jag vet inte om jag ska gå för vi har fågelskådning imorgon och måstevarapå skolan 06-15 !! då ska vi cyka till Porsön ! Jag kommer vara TRÖTT!

Kram Elsa
som kommer vara tröttast avv alla imorgon fast´
vi  slutar senast 12.00 :)
Hittills till Vanliga dan ..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: