Skola imorgon :(

| Postat i: Elsas vardag
5
Hej :)
Men Alva kom hit på morgonen :)                                            
Helgen är redan slut ! :(
Kornelia och Alva skulle sova här fast Alva
kunde inte sov aså hon fick åka hem :(
Vi fixade lite i trädgården för då skulle vi få varsin mjukglass.
Vi cyklade till ICA fast Alva gick hon ville typ inte cykla.
Hugo följde också med.
Alva gick hem från ICA men jag, Hugo och Kornelia cyklade hem till mig men hann
inte göra så mycket innan jag skulle på fotbolls match, Kornelia kunde inte följa för
dom skulle ha bönfika..
Matchen gick sådär, 2-1 mot Svartbjörsbyn ..                              
Snart ska v i äta grillat kött m potatisgratäng eller nåt.
Kanske ska göra äppelpaj till efterrätt...
Sen är det idol audition :)

Kram
Elsa :)
Hittills till Skola imorgon :(


Emma

Ni skriver ju helt slarvigt, :S och varför ville inte dendär Alva cykla? Är hon rädd för det eller? AHHA!!

Emma

Och, by the way, ni vet säkert inte vad "When life comes between" betyder luuullllzzzzz

Alva

Vi vet nog allt vad "when life comes between..." betyder (vrf skulle vi annars skriva så)

Och du jag är ingen dendär!!

Jag skiter i att du tycker vi skriver helt slarvigt och föressten kan man inte skriva helt slarvigt!!!

Är du likzzom helt sjuk i huvdet eller?!

Och du finns nog inte du är förfalskad (eller hur jullebullekebabrulle)Det är du som skikat denna kommentar!!!hahahahahahahhahahah


URL: http://youandi.webblogg.se/
Julia

varför säger ni att det är jag?!?!


URL: http://jullebullekebabrulle.blogg.se/
Elsa

Asså jag vet inte vem det är, OM det skulle vara

Julia så är det hennes grej och hon får tycka som hon vill och säga att det är någon annan men jag VET ju inte att det är hon så jag vill inte ta det förgivet för om det inte är hon så är det inte så kul för henne... :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: