Inga sura miner!

| Postat i: Elsas vardag
1
Inga sura miner här inte,det man kan vara sur över är att jag inte kommer blogga på några dar!
Nu ska ni få veta vad jag gjorde igår!
Igår var jag med Elsa (min blogg-kompis)
Vi spelade mariokart och sen så gick vi till Akvariecenter där köpte vi 5 st fiskar en mal,3 små fiskar och en paradis fisk (den hette så).
När vi kom hem med fiskarna och växterna började vi fylla på mer vatten i akvariet och fixa lite sånt.
Sen skulle vi äta mat,men sen kunde vi flytta över fiskarna i akvariet.
Det gick bra,dom verkade trivas,bra inga sura miner!
Sen hoppade vi studdsmatta,men då kom pappa,sura miner!!! =(


Men vi ska vara med varandra ikväll,så då är det glada miner! =)
//Alva


Hittills till Inga sura miner!


alva

japp jag har rätt inga sura miner




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: