Helg igen (:

| Postat i: Elsas vardag
3

Nu äntligen är det helg och varmt ute kan gå i tunika, känns nästan som sommar !! :P  
Jag å Alva hade kul igår :)
Idag ska jag på stan med mamma köpa lite saker till mitt rum och kanske köpa
lite kläder (; 
Sen ska jag på Hugos dansshow,  sen ska Alva komma hit, typ 15-16 tiden och
vara ganska länge hoppas jag, kanske 22.00 om hon får för sina föräldrar :)
Har hoppat lite studsmatta och så idag...
Någon som vet vart det finns fina skolavslutningskläder?
Skriv till mig på kommentarer eller [email protected] please ! q:
Orkar inte skriva nå mer nu svejs   !

Kramisar Elsa :p

ps! bilden passar inte in så bra men lite sommarkänsla q:
Hittills till Helg igen (:


Anonym

tur att jag har dig!<33

Clara

vrf skriver ni inte nya inlägg?

H E N N Y S.SE

ÅHHH, det är så kul sitter och läser igenom ditt arkiv :)

Det är så gulligt :D<33


URL: http://www.hennys.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: