Fotboll ..

| Postat i: Elsas vardag
4
Idag ska jag vara med Kornelia, vi har fotboll kl 19.00 - 20.30, intressant va?
Skoja q: 
Vi ska (som Alva skrev) gå på skolbio idag, hoppas filmen är bra...
Som tur är är filmen på engelska m sve text (:
Sen ska vi skriva en recension om filmen ):
Det är bara 5 B, 5 A och 6 orna som ska se på filmen  :p

Ikväll är det Hjäp jag är med i enJanpans TV-show  8D
Det äger !!!
Fast jag missar det (fotbollen är samtidigt) men mamma får spela in det så ser jag det när jag
kommer hem :)
Men nu orkar jag inte skriva mer, måste till skolan snart...

Kram Elsa
Hittills till Fotboll ..


Alvas kompis

Vad såg ni för film??


URL: http://wilmisen.webblogg.se/
Elsa

The son of Ranbow, vem är Alva kompis då ? :P

Anonym

Kornet=)

Schysst blogg! Puss Gullungar haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: