Fågelskådningen var rätt ok...

| Postat i: Elsas vardag
0
Men det var lite tidigt bara,fast jag ska inte tjata.Det var nämligen en annan klass som hade kommit dit vid 4.00 tiden!
Dom måste ju gått upp vi typ 2.30!!!
Efter fågelskådningen åkte jag och Loppan på max.
När vi kom hem skulle vi sova lite,och det kan man undra hur det gick...vi sommnade inte!
Men sen var vi med Wilma det var kul.
Lite om fågelskådningen:
  • Först hade jag glömmt mina stövlar
  • Sen kom pappa med dom till Gammelstadsviken
  • I Gammelstadsviken var det lerigt
  • Sen fick vi göra vad vi ville
  • Sen fick vi göra vad vi ville
  • Sen kollade vi på fåglar i tornet (eller vad det nu heter)
  • Då såg v i 4st Ormvråkar och massor av typ gäss
  • Sen gick några av oss på en inspekttionstur (som det kanske inte heter)
  •  Men då skulle vi plötsligt gå
  • Och då gick vi
  • Och så cycklade vi
Kram Alva

Hittills till Fågelskådningen var rätt ok...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: