Astrid Lindgrendagen..

| Postat i: Elsas vardag
3
I onsdags hade vi Astrid Lindgren dag i skolan, man fick klä ut sig till nån
från Astrid Lindgrens historia, den med bäst utklädnad vann ett pris..
Alla som var utklädda fick gå upp på en "scen" tsm sen helt  plötslig gav dom bara en
som var utklädd till Ronja Rövardotter priset (typ en bok på Akademibokhandeln lr nåt) sen var det klart.
Det var konstigt tycker jag, vi hade frågesport på em och så skulle vi kratta ):
Sen kom Kornelia, Alva och Clara till mig, vi hade skoj ( :
Igår var jag hemma ganska mycket men Henny var här en stund också.
Idag ska jag på stan och köpa skolavslutningsklänning om vi hittar någon.
Sen ska jag vara med Alva :)
Har laddat upp nya bilder på pixbox www.elssah.pixbox.se
kolla och kommentera :)

Ha en bra dag
/ Elsa
Hittills till Astrid Lindgrendagen..


Alvapalva!

japp nu går det mindre bra


URL: http://youandi.webblogg.se/
Anonym

Med vad? q:

Evelina - Ninnaz

Haha, jo, det var ganska konstigt det där med priset.

Fattade heller ingenting.



Priset var ett presentkort annars! ;)


URL: http://ninnaz.tk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: