SpiRited AwaY

| Postat i: Elsas vardag
3

Idag har jag varit på en strand som heter tjuvholmssundet.
Vi han bara dit och hem..
ja det var så här: när vi kom dit var det bara blåst annars sol och sköönt.
Men sen såg vi att det kom gråa moln åt vårt håll väldigt fort.....
....vi blåste hem huttraaande och just då vi satte oss i bilen började det ÖSREGNA!
Och efter middagen gick vi till en granne (pappa skulle klippa sig hos henne) hade de sett en film som hette spirited away.Hon undrade om jag ville låna den vilket jag ville.
Sen gick jag till en kompis vi såg på den och jag skriver bara den var BRA!


Den är från sju år men jag tycker inte att den var särskillt läskig

Hittills till SpiRited AwaY


Loppan

Vad handlade den om...?????



P.S har du kollat min nya blogg....

Den heter wwwloppanz.webblogg.se

jullan27

den såg jag när jag var 6 år.


URL: http://jullebullekebabrulle.blogg.se/
Loppan

Har du sett den när d va sex år!!!'

Då e den inte särsligt ny men den hördes bra ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: