Kan det bli bättre?

| Postat i: Elsas vardag
4
Idag har jag varit med Elsa och ska vara med henne  i kväll.
Kanon kul.
Jag ska ringa till Wilma nu.
Mamma ska gå till stranden med en liten söt kille.
Men jag stannar hemma,det var liksom dags att blogga lite ; )
Jag har varit på storsand med elsa det var kul,jag hittade en sand figur (den som jag och Clara gjorde igår) och sandfiguren var en flicka som var lite sönder trampad.Och de liksom ropade på hjälp så jag baa "i do it" och liksom lagade henne!
Jag undrar när Storasyrran kommer?kan du svara på det?
Men nu ska jag gå.
Hejdå //Alva
Hittills till Kan det bli bättre?


Emma

HeyJag fattar inte att du orkar skriva om den där Wilma...

Hon värkar ju vara seg.

Jag har fått veta först nu att du och den där Elsa går på samma skola.

Malin och Leah

Hej Alva! Vi kommer den 20 juli och stannar til den 29 juli!! Vi kommer att flyga och så bor vi hos er 4 dagar och hos mamma 4 dagar tror jag. Puss på dig! Längtar massor efter er!

Alva

Ska ni vara gatuliggare en dag eller?

Jag menar ni kan ju inte vara hos oss 4 dar och din mamma 4 dar då är det ju en dag kvar...?

Det är ju jätte snart ni kommer jag längtar såklart ap mycket men då är det ju inte lika mycket kvar av sommaren.Bäst att njuta av sommaren jätte mycket.

Och bara så du vet du kommer alldrig kunna längta lika mycket efter mig som jag längtar efter dig och Leah,det går bara inte.puss!

Alva

Till Emma:hon är inte ett dugg seg.Om nån är seg så är det du!Jag skrev bara att jag skulle ringa till Wilma inte mer än så det är väl inte så jobbigt!

Jag är i alla fall inte lika slö som du,i alla fall så är Wilma min kompis vi bor på samma gata och det har vi gjort länge.Honn är jätte snäll.Kolla in hennes blogg! http://wilmisen.webblogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: