Today is party day! + Hiss, Diss!

| Postat i: Elsas vardag
3
Hi!
today is a party day!
Skriver mer om det sen för nu är det dags för en ny Hiss/Diss lista!


1. Att fylla år! - Jag fyller år imorgon och igår fyllde Hugo år, its just so funny! :D
2. Resa utomlands! - Det är så mysigt, och man får ju vara ledig från skolan! (Ibland iallafall).



1. Pixbox - Jag höll på med det för kanske ett halv år sen tror jag?
Men ärligt talat känns det just nu som att alla skriver typ "naaw söt!" till personer som
man inte känner som säkert har redigerat bilderna massa.
DISS!  (PS det var inte syftat på någon)
2. System bolaget - Massa alkisar där hela tiden!


Hittills till Today is party day! + Hiss, Diss!


Julle

Det kommer och går :) jag lovar, du kommer tycka det är kul om typ ett år när du blivit fjortis ^^ det är bättre än bdb iaf!

Btw har 7500 besök nu där nu 8D

Och det var ju så jag träffade FoT! <3

I <3 Pix

Magdalena

Bra dissat! Trodde dock att listan skulle kunna bli längre, särskilt på mornarna...;)

Magdalena

När kommer den där nya designen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: