Well Done Elsa!

| Postat i: Tankar och Åsikter
1
Idag hade vi HK (Hemkunskap) på skolan. Vi fick en ganska jobbig läxa att motivera måltider ur närings- och miljösynpunkt. Egentligen kanske inte så svårt men det är alltid jobbigt att veta hur djupt man ska orka gå och när man ska nöja sig och tänka att "nu är det nog bra, nu räcker det". Efter middagen satte jag mig ner och gjorde hela läxan rakt av. Nu känner jag hur bra det var, skönt att göra bort en läxa så fort man får den. Inte spara den till sista minuten och få ångest över vad man ska skriva. Well done känner jag nu, skönt!
Hittills till Well Done Elsa!


Filippa

Visst är det härligt att göra bort läxan snabbt! Jag brukar också försöka göra bort den snabbt ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: